Anode blaast het klassieke puzzelspel met vallende blokken leven in met nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Koppel blokken aan elkaar. Combineer hoekstukken om reeksen van meerdere kleuren te maken. Verdien voorwerpen en gebruik ze om je veld leeg te maken. Speel de Mission-stand en voltooi willekeurig gegenereerde doelen om het extra spannend te maken. Post je score op klassementen en kijk hoe jij het er vanaf brengt.
Nodig een vriend uit, sluit een paar controllers aan en speel een intense wedstrijd! Maak lange reeksen om blokken naar de kant van je tegenstander te sturen, of gebruik aanvallende voorwerpen om hem dwars te zitten. En dat allemaal onder begeleiding van een stuwende soundtrack die intenser wordt naarmate je veld volloopt.