Deze game is geïnspireerd door klassieke 16-bits avonturengames en neemt je mee op een meeslepende, wonderbaarlijke reis door een grote wereld en veel bizarre, uitdagende en ludieke dungeons om uit te vinden wat er in het onderbewustzijn van Young verborgen ligt.