Another World
Duik in een avonturengame die een cultklassieker is geworden. Met baanbrekende graphics en verhaallijnen voor zijn tijd biedt Another World nog steeds een geweldige game-ervaring in een diepe en unieke sciencefictionwereld. Meer dan 25 jaar na de oorspronkelijke release wordt het meesterwerk van Eric Chahi nog steeds gezien als een klassieke avonturengame die de grote namen in de gamewereld blijft inspireren.
Another World vertelt het bijzondere verhaal van wetenschapper Lester Knight Chaykin, die per ongeluk naar een andere wereld wordt getransporteerd als hij aan een deeltjesversneller werkt. Lester is verdwaald op een vreemde planeet waarvan hij niet kan ontsnappen en moet proberen te overleven in een vijandige wereld, het opnemen tegen gevaarlijke bewoners en puzzels oplossen die even uniek als creatief zijn. En daar leert hij ook de ware betekenis van vriendschap kennen.