In deze afschuwelijke actie bevind je je in het ijs van Antarctica, waar je wordt ondergedompeld in een verschrikkelijk sci-fi-verhaal vol monsters, wapens en avonturen.Onze overlevingsactie zal je bang maken, dus bereid je voor om te schreeuwen en puzzels op te lossen!
Ben je klaar om het hoofd te bieden aan en te ontsnappen aan vreselijke monsters die Antarctica verbergt?
Deze overlevingsthriller speelt zich af op het korpsstation "Antarctica 1. De expeditie van je vader Vladimir Efimov is de afgelopen zes maanden bezig geweest met het boren van ijs en het onderzoeken van prehistorische mineralen die erin zijn gevonden. Zes weken geleden stopte de expeditie de communicatie. Zoals als onderdeel van een vierkoppig reddingsteam, moet je op een griezelig avontuur gaan en erachter komen welke vreemde dingen daar zijn gebeurd.
Voer een actie uit en los puzzels op, verken, verzamel en gebruik objecten om erachter te komen wat het griezelige verhaal is en probeer levend uit het poolijs te komen in onze enge geweldige horror.
Het punt is dat er veel eindes zijn in Antarctica 88, en de uitkomst van het verhaal hangt alleen af van je acties en beslissingen. Kun jij alle eindes openen en het hele verhaal te weten komen?