Antigravity Racing
Stap in je antigravity racevoertuig en neem deel aan spannende gevechtsraces en behaal koste wat kost het podium! Gebruik de power-ups in je voordeel en gebruik pads om je stun gun, raketten of boosters te activeren om als eerste bij de finish te komen! Nekbrekende racecircuits wachten om op te racen in hoge snelheid antizwaartekracht racecrafts. Kies uit 10 verschillende racevoertuigen met elk hun voor- en nadelen. Upgrade je voertuig naar je persoonlijke wensen en creëer de ultieme winnende machine! Race verder!