Het juridische avontuur van Apollo Justice begint opnieuw!
Sluit je aan bij beginnend advocaat Apollo Justice en zijn mentor, de legendarische Phoenix Wright, in deze verzameling van 3 games! Deze titel bevat de 14 afleveringen van 'Apollo Justice: Ace Attorney', 'Phoenix Wright: Ace Attorney - Dual Destinies' en 'Phoenix Wright: Ace Attorney - Spirit of Justice', plus de 2 speciale DLC-afleveringen (in totaal 16 afleveringen)!
Je krijgt ook een berg extra goodies waar iedere Ace Attorney-fan blij van zal worden!
Duik in deze prachtige collectie terwijl je "Objection!” roept in deze compleet gerenoveerde rechtszaal!
Bepaalde content van de games in deze verzameling wordt weergegeven zoals het oorspronkelijk werd uitgegeven om de games in hun oorspronkelijke staat te behouden.