Wil je het grote scherm van je tv veranderen in een verbluffend virtueel aquarium? Dat is precies wat je met Aqua TV voor de Nintendo Switch kunt doen!
Alles is heel makkelijk te besturen - met touchbesturing in de handheldstijl, of met Joy-Con als de Nintendo Switch aan je tv is gekoppeld.