Ara Fell Enhanced Edition
Ara Fell: Enhanced Edition is een 16-bits RPG in Japanse stijl van Stegosoft Games. De nieuwe Enhanced Edition zit vol met upgrades, waaronder een vernieuwd gevechtssysteem, nieuwe personageklassen, vaardigheden en nevenmissies, een nieuwe UI, bijgewerkt productiesysteem, nieuw betoveringssysteem, verbeterde beeldverhoudingen, nieuwe moeilijkheidsgraden, automatisch opslaan en meer!
Ara Fell: Enhanced Edition combineert de beste onderdelen van Japanse role-playing games met de beste van westerse RPG's. Daarnaast zijn er elementen van visuele romans en avonturengames opgenomen voor een unieke ervaring. Sfeer, emotie en verrassing staan voorop in het verhaal, aangedreven door uitgediepte en toegankelijke personages, elk met een eigen verleden, verlangens en motivatie om mee te doen. Ga mee met Lita en beleef het gouden tijdperk van RPG's opnieuw met een game die een eerbetoon vormt aan de groten uit het verleden, maar tegelijkertijd een eigen pad inslaat.