ARGUS is een schietgame die in 1986 door JALECO is uitgebracht. Bestuur een vliegtuig dat uitgerust is met anti-lucht- en anti-grondwapens en gebruik de power-ups om het vliegende fort Mega Argus te vernietigen. Elk level bevat verschillende uitrustingen.