CIRCUS CHARLIE is een actiegame die in 1984 door KONAMI is uitgebracht.
Kruip in de huid van circusclown CHARLIE en voer spectaculaire circusacts op. Spring bijvoorbeeld door brandende hoepels en zwaai over de trapeze.