CRAZY CLIMBER2 is een actiegame die in 1988 door Nichibutsu werd uitgebracht.
Het was een goed ontvangen vervolg op de populaire eerste game in de CRAZY CLIMBER-serie.
Deze keer vindt de game plaats in Amerika, met nog betere vallen en lastpakken die je de weg naar de top van het gebouw blokkeren.