DOUBLE DRAGON II The Revenge is een actiegame die in 1989 in Japan werd uitgebracht door Technos.
Om de dood van hun geliefde te wreken zullen Billy en Jimmy de "So-Setsu-Ken" gebruiken, een van de meest karakteristieke aanvallen van het duo, om hordes gewapende vijanden te verslaan. Daarnaast kunnen spelers verschillende vaardigheden uit de vorige game, DOUBLE DRAGON, gebruiken en spannende gevechten beleven.