Je kunt ook tegen een vriend spelen in de stand voor twee spelers.
GOLF is een sportgame die in 1984 door Nintendo is uitgebracht. Houd de windrichting en -kracht in de gaten, kies een club en ga voor een zo laag mogelijke score. Er zijn maar liefst 18 holes.