Arcade Archives Kid's Horehore Daisakusen
Kid's Horehore Daisakusen is een actiegame die in 1987 door Nichibutsu is uitgebracht. Kid, die het ruimtelabyrint uit de 23e eeuw werd ingezogen, vecht om te ontsnappen aan de vijand om zo naar het heden terug te keren. Spelers verslaan vijanden door ze in gaten te laten vallen en items te gebruiken om op die manier te ontsnappen uit perioden zoals de prehistorie en het Edo-tijdperk.