Mr. GOEMON is een actiegame die in 1986 door KONAMI is uitgebracht. Kruip in de huid van Mr. GOEMON en probeer het einde van elk level te bereiken terwijl je verschillende voorwerpen en wapens gebruikt om vijanden de baas te zijn.