Shusse Ozumo is een sportgame die in 1984 door Technos Japan is ontwikkeld.
Je speelt als sumoworstelaar en probeert een Yokozuna te worden. Shusse Ozumo is de oudste sumo-arcadegame en was de voorloper van Sumo Tournament-games.