Arcade Archives T.N.K III
In de laatste jaren van de grote oorlog krijgen de autoriteiten te horen dat de vijand wapens ontwikkelt op een klein eiland. Daarop besluiten ze een speciaal team naar het eiland te sturen om de hele boel kapot te schieten.