Arcade Archives VIGILANTE
"VIGILANTE" is een actiegame die in 1988 werd uitgebracht door IREM. Je speelt een vigilante die zijn geliefde Madonna van de Rogue Gang moet redden, een groep die zo losgeslagen is dat zelfs de politie er niets tegen kan beginnen.
Sla, trap en gebruik je krachtige nunchaku's om je een weg door 5 levels te banen in de wereldstad New York!