Arcade Archives VS. SUPER MARIO BROS.
Mario en Luigi gaan op een uitgebreid avontuur om Peach te redden uit de klauwen van Bowser.
Deze versie van de game komt rechtstreeks van het Nintendo VS.SYSTEM waarbij de posities van vijanden en voorwerpen anders zijn dan de versie van het Nintendo Entertainment System.