Archery Club
Korte boog - een snelle ronde van 30 seconden waarin je reflexen en richtvaardigheden op de proef worden gesteld.
Compoundboog - een meer strategische ronde, waar je moet beslissen op welke doelen je schiet. Doelen waarmee je een betere score krijgt, zijn misschien moeilijker te raken, dus kies verstandig!
Elke wedstrijd wordt gespeeld als een Best of 3 waarbij de speltypes in willekeurige volgorde worden geselecteerd. Je moet ze allemaal onder de knie krijgen als je wilt blijven winnen en wilt stijgen op de ranglijsten!