In elk level neem je het op tegen vijandige speelgoedvoertuigen in een uitdaging vol beweging en accuratesse.
Kies in Arenas of Tanks uit verschillende kleurrijke arena's, gevarieerde doelen en verwoestende bazen om tegen te vechten.