Around The World
Wie houdt er niet van? Die kleine zoekplaatjes vol met details waarop bepaalde items gevonden moeten worden. Er is bewezen dat deze afbeeldingen de perceptie en taalontwikkeling van kinderen bevorderen.
Around The World kan door kinderen van alle leeftijden worden gespeeld. Omdat het volledig gesproken is, zijn zelfs kleine kinderen in staan om de zoekplaatjes zelfstandig te verkennen. Ze hoeven niet te kunnen lezen om succesvol te zijn. Op speelse wijzen leren ze concentratie en aandacht.