Arsonist Heaven
Maak je klaar om een spoor van as en vernieling te trekken door je vijanden met zo veel vuurkracht als je maar dragen kan. In deze zijwaarts scrollende survivalgame ben je zowel jager als prooi. Arsonist Heaven is een actieplatformspel in retro pixelartstijl. Ga uitgerust met een jetpack op jacht in een brandwerend beschermend pak terwijl je door een enorm gevarieerd landschap reist, van bossen en ijzige bergtoppen tot woestijnen en vulkanische grotten.
Maar pas op! Elk level is gevuld met ronddolende vijanden. Sommige monsters vallen aan met grof geweld, terwijl andere een handgemeen prefereren of magische projectielen gooien. Om ze aan te kunnen en om te leggen voor ze jou uitschakelen, moet je een arsenaal aan unieke vuurwapens, raketwerpers en vlammenwerpers gebruiken. Zorg dat je een ander wapen bij de hand hebt zodra je munitie op is, anders ben je weerloos! Het jetpack kan je redding in de nood zijn, maar de brandstof is beperkt. Het is een wrede dans waarbij je hulpmiddelen moet balanceren en de tegenstander moet zien te overleven.