Maar zonder kwasten is er toch geen schilderij? Je kunt nieuwe verzamelen, hoewel je ze eerst moet vinden! Er zijn meer dan een dozijn borstels verstopt op de campus. Koop ze allemaal!
WEES CREATIEF. De professor is echt een coole kerel. En schilderen gaat over plezier maken, dus word gek! Meer dan 200 inspirerende prompts helpen je om elk creatief blok te doorbreken.
WEES EEN COLLECTOR. Zoek en verzamel coole penselen om je te helpen bij je artistieke proces. Rondom de kaart zijn er extra's verborgen, zoals een wiebelborstel, regenboogpotlood en ... een dweil.