Na tien jaar vrede... is de kwaadaardige Daimur teruggekeerd! Prinses Arzette is de enige hoop van het koninkrijk Faramore om de harmonie in het land te herstellen!
In dit gloednieuwe interactieve actie-avonturenspel bestuur je de vindingrijke prinses Arzette. Reis door meerdere adembenemende locaties vol uitschot, schurkenstreken en geheimen, praat met de lokale bevolking om mysteries en doelstellingen te ontdekken en neem het op tegen de kwaadaardige Daimur als Arzette: The Jewel of Faramore biedt je de beste interactieve game-ervaring sinds de uitvinding van de CD- ROM!