Asdivine Cross
Harvey, een vogelvrijverklaarde van weinig betekenis, raakt opgesloten diep in de kerkers van zijn koninkrijk. Tijdens zijn gevangenschap raakt hij bevriend met een mysterieuze vrouw die beweert de prinses van het land te zijn. Samen beginnen de twee aan een ontsnapping die veel verder gaat dan de tralies van de gevangenis. Terwijl zowel vrienden als vijanden opduiken, realiseert Harvey zich dat de wereld van Asdivine allesbehalve vredig is. Tussen oorlogsdreigingen en boze Goden beginnen Harvey en zijn vrienden aan een reeks queesten die het lot van Asdivine zullen bepalen...
Vul de Trust-meter of combineer magie en vaardigheden om krachtige combo's te maken in turn-based gevechten! Wapenupgrades, een gevechtsarena voor de zwaarsten der zwaarsten, tal van subquests, post-game content, enzovoort brengen alles wat spelers zijn gaan verwachten van de Asdivine-serie.