Asdivine Hearts
Een jaar geleden werd Asdivine opgeschrikt door een felle lichtflits. Sindsdien is de invloed van de schaduw alsmaar sterker geworden en heeft deze zich verspreid over de hele wereld. Iedereen weet dat de lichtflits verbonden is met de hemelen, maar slechts een handvol mensen lijkt te begrijpen wat de verstrekkende gevolgen zijn van wat er die dag gebeurde. Nu staat Zack en Stella, die al sinds hun kinderjaren bevriend zijn, een verrassende onthulling te wachten in de hoofdstad. Een mollige kater, die beweert de god van het licht te zijn, stelt dat de wereld zoals zij die kennen zal vergaan wanneer er niet snel wordt ingegrepen...
In de verbluffend mooie wereld van Asdivine Hearts vind je talloze submissies, een arena om in te vechten, schatten om op te graven, en een lijst met vijanden om te voltooien. Pas je personages aan door puzzelstuk-achtige sieraden in een kist, genaamd de Rubix, te plaatsen. Welk level kun jij behalen? Hoeveel miljoenen punten schade kun jij je vijanden aandoen? Deze en andere uitdagingen staan je te wachten in Asdivine Hearts!