Twee jaar na hun eerste avontuur gaan Zack en zijn vrienden op een nieuwe missie. Deze keer moeten ze de wereld Archelio redden. Die wereld staat namelijk op het punt volledig onder ijs te worden bedolven.
Je kunt Asdivine Hearts II zonder voorkennis van de vorige game spelen. Je krijgt namelijk een samenvatting van wat er in de vorige game allemaal is gebeurd.