Asdivine Kamura
Nadat een wezen met de naam Zaddes verschijnt en de wereld begint te veranderen, gaat de Spirit Deity, Shiki, op zoek naar de Mystic Orbs om zijn wereld te herstellen. Ga op reis met met een onwaarschijnlijke groep vrouwelijke metgezellen. Welke geheimen zullen jullie ontdekken? Alleen de godheid weet daarop het antwoord!
Vecht in felle 3x3-gridgevechten en gebruik afstandsaanvallen om vijandelijke formaties te verslaan! Het is ook mogelijk om Harbingers op te roepen of in Harbingers te veranderen! Van het upgraden van wapens tot de strijdarena en verder: zo heb je Asdivine nog nooit eerder ervaren!