Een eeuw na de gebeurtenissen in Asdivine Dios is de vrede eindelijk wedergekeerd. Althans, tot een bezoeker uit een andere wereld verschijnt die beweert dat het universum de ondergang nabij is. Izayoi hoort dit en vertrekt om dit aangekondigde lot te doen keren...