Asdivine Saga
In een wereld waar een plotselinge oorlog woedt, probeert een huurling met de naam Vyse de kwaadaardige machinaties achter de schermen te ontmaskeren. Samen met een paar koninklijke prinsessen en shinobi, ligt succes in het verschiet voor deze onwaarschijnlijke groep avonturiers wanneer gevaar op de loer lijkt te liggen?