At Your Feet
Emma is dol op voeten. Ze vindt ze simpelweg fascinerend. Ze heeft dan ook haar ideale baan gevonden als parttime-pedicure in een kuuroord.
Emma is tevreden met haar leven, maar er ontbreekt nog één ding. Iedereen verlangt naar de liefde, en dat geldt ook voor Emma. Maar haar leven staat op het punt om te veranderen, want ze zal drie vrouwen leren kennen.
Drie totaal verschillende vrouwen die Emma accepteren zoals ze is en die haar dolgelukkig zullen maken!