Tijd om de keuken van morgen te ontwikkelen.
Plan. Positioneer. Programmeer: Ontwerp en bouw geautomatiseerde restaurants en programmeer ze tot goed geoliede machines! Weet jij van aanpakken en heb je de knowhow om de wereld van geautomatiseerde restaurants te veroveren?
Uitdagende puzzels: Scherp je denkvermogen aan door ingewikkelde puzzels in ruimtelijkheid, middelenbeheer en scenario's aan te pakken! Niet genoeg hotdogs? Jij lost het op! Keuken in brand? Geen probleem voor een slimmerik als jij!
Eindeloze charme en eigenzinnige humor: Ervaar beide in overvloed met onze hopeloos onbezonnen menselijke protagonist Robert Person. Die absoluut een mens is. Geen commentaar.