Breid nog verder uit met de creatie van Folk; wezens die je hulp nodig hebben om te overleven. Ontwikkel je werkbots verder via de introductie van vissen, koken, wonen en kleermaken, en help de Folk een staat van transcendentie te bereiken.
Bouw een leger bots om de meeste zaken in je nederzetting te automatiseren. Leer ze wat ze moeten doen en breid zowel hun breinen als taakopties uit met verschillende upgrades en mogelijkheden.
Je kunt verzamelen, bouwen, koken, vissen, kleermaken, land bewerken, dieren verzorgen en meer - de wereld van Autonauts is uitgestrekt en met eindeloze mogelijkheden om te automatiseren en evolueren.
Autonauts combineert het allerbeste van landbouw-, simulatie-, productie-, bouw-, productielijn- en bronnenbeheertitels om een ongeëvenaarde nieuwe ervaring te creëren. Maak de geautomatiseerde wereld van je dromen! De toekomst is nu!