Tijdens een romantische wandeling met zijn vriendin wordt de hoofdpersoon aangevallen door vijandelijke agenten die zijn geliefde ontvoeren en hem dan doden.
Je kunt vijanden aanvallen (of bezit over hen nemen), power-ups verzamelen en bazen verslaan om verder te komen.