In Awe bouw je ecosystemen op planeten in een rustige, relaxte sfeer.
De game blijft interessant, omdat je constant nieuwe dingen ontdekt en progressie boekt. Het doel is niet om een lastige game te maken, en ondanks sommige puzzels lastiger zijn dan andere, zijn ze allemaal eenvoudig op te lossen.