Azure Striker GUNVOLT: STRIKER PACK
Het Azure Striker GUNVOLT: STRIKER PACK brengt de schokkende 2D side-scrolling actiegames Azure Striker GUNVOLT en Azure Striker GUNVOLT 2, die eerder voor de Nintendo 3DS zijn uitgebracht, naar de Nintendo Switch in één pakket.
In Azure Striker GUNVOLT bestuur je Gunvolt met zijn repertoire van elektrische aanvallen om snel met je vijanden af te rekenen. Als een 'adept' (ingewijde) met bovennatuurlijke 'septimal powers' (septimal-krachten) vecht Gunvolt om de natie te bevrijden van de tirannieke heerschappij van het gigantische conglomeraat met de naam Sumeragi Group, en de invasie van een zeer krachtige groep adepts genaamd Eden.
Het diepgaande verhaal van Azure Striker Gunvolt ontvouwt zich zowel tussen de actie door als in het midden van gevechten! Het heeft een robuuste cast van personages die volledig ingesproken zijn (in het Japans) en meer dan 25 stemopnames opgevoerd door personages in de game. De wereld van Gunvolt biedt voortdurende sensatie.
De Nintendo Switch-versie bevat ook een hoop upgrades ten opzichte van de Nintendo 3DS-versie, waaronder een upgrade naar 60 beelden per seconde, een verbeterde gebruikersinterface, beeldelementen van evenement in een hoge resolutie, de volledige verzameling DLC voor de Nintendo 3DS voorgedownload in de game, een gloednieuwe stemopname van het personage Lumen, ook wel 'The Muse' genoemd, gebruik van de HD-trilfunctie, en meer!