Onze enige hoop om te overleven ligt in de pootjes van de pluizige maar woeste leden van Team B.ARK. Het cybernetisch vissenleger, ook bekend als de Dark Tide, heeft de aarde overgenomen en stoot met zijn watervloot de ruimte in.
Ga op reis en verdedig ons zonnestelsel als de hond Barker, de kat Felicity, de beer Lucio en het konijn Marv en duik, dompel, ontwijk en vecht je een weg langs horden wraak zoekende watermechs. Speel met je familie en vrienden als een team om de Dark Tide te verslaan en je thuis terug te veroveren!
Kun je de Dark Tide verslaan voordat het diepzeeleger het zonnestelsel overneemt? Houd de robotvijand op afstand en verover de aarde terug in B.ARK!