Speel het klassieke zeeslagspel dat is gebaseerd op het populaire bordspel van Hasbro of bombardeer de vijand met luchtaanvallen, mijnen en precisieaanvallen in de gloednieuwe Commanders-stand. Het vereist heel wat tactiek om je tegenstanders vloot tot zinken te brengen voordat ze die van jou hebben gevonden.