BATTLESLOTHS
Geen feest is compleet zonder stapels dozen verse pizza. Maar pas op, je vrienden hebben ook honger, en met deze pizza ga je het niet de hele nacht redden.
Pak een hoverboard en schiet op. Verdedig je pizza tegen de andere spelers en vecht voor stukken op de map, in deze snelle, competitieve two-stick shooter. Maak je keuze uit een arsenaal van meer dan 15 wapens, uiteenlopend van zwaarden tot atoombommen om dood en verderf te zaaien en wraak te nemen op diegenen die een stuk willen stelen. Kijk hoe je moet profiteren van unieke omstandigheden op de kaart om een competitief voordeel te krijgen ten opzichte van je tegenstanders. Je hebt nog nooit een luiaard zo snel zien bewegen (en vast ook nog nooit een pizzafeestje gehad met een hongerige luiaard).