Kies je hoek en de plaats waar je de bal wilt raken, pas je kracht aan, haal de Joy-Con naar je toe en maak je stoot! Dankzij de HD-trilfunctie voelt het net alsof je de bal echt raakt!
Zodra je het poolen in de vingers hebt, draai je je hand niet meer om voor trekstoten, doorschietstoten of ballen met zijspin! De game is leuk voor iedereen, van complete beginners tot verstokte veteranen!
Er is keuze uit vier spelvarianten: de populaire poolvarianten 9-ball, 8-ball en Rotation, en de originele variant Basic Game!
Als je voor jezelf op zoek bent naar een uitdaging, kun je uitstekend terecht bij de Tournament-spelstand. Hierin vind je pooltoernooien van over de hele wereld waar je aan mee kunt doen!
Spelers die het tegen elkaar opnemen, kunnen dat zowel in de tv-stijl als in de tafelstijl doen. Hiervoor heb je maar één Nintendo Switch nodig! Je kunt dus waar je ook bent en wanneer je maar wilt met iemand een realistisch potje pool spelen!