BQM -BlockQuest Maker-
Bouw en speel! De nieuwe dungeon-RPG “BQM -Block Quest Maker” is nu te spelen op de Nintendo Switch!
Daag andere spelers van over de hele wereld uit. Er liggen allerlei dungeons op je te wachten. Gebruik voorwerpen, zoals bommen, pijlen of magie, en onthul alle geheimen.
Het is jouw beurt om een dungeon te bouwen en anderen te vernederen. Je hebt de Dungeon Editor tot je beschikking: bouw een originele dungeon en stel spelers van over de hele wereld op de proef. Alles hangt van jou af!
De Nintendo Switch-versie van BQM bevat talloze built-in dungeons in Challenge Mode. Ook kun je je creaties met je vrienden of spelers van over de hele wereld delen.