Backrooms: Partygoers is een horror-survivalspel waarin jij een onderzoeker bent die afwijkingen moet zien te vinden in de gruwelijke alternatieve dimensie die bekend staat als de Backrooms.
Ga op zoek naar water en andere benodigdheden die je kunt vinden op dode lichamen die vastzitten in de Backrooms, terwijl je probeert te voorkomen dat je hun lot deelt. Verstop je in kluisjes, scan voor doelwitten, gebruik een zaklamp en detecteer wezens met de Anomaly Scanner.
Lukt het je om er levend uit te komen, of blijf je voor altijd gevangen in de Backrooms?