Bai Qu: Hundreds of Melodies
De student Wei Qiuwu stuit bij een bezoek aan zijn zieke vader per ongeluk op een meisje dat op een concertina speelt.
Opmerkelijk genoeg wordt Wei Qiuwu een goede vriend van de muzikante Li Jiayun. Beiden fungeren als een onmisbaar deuntje in elkaars leven.