Bake 'n Switch is een waanzinnig schattige partygame waarin koddige deegwezentjes moeten worden opgeofferd aan de Guadians of Dough! Werk samen met je vrienden of bak ze een poets om de deegwezentjes goudbruin te bakken voordat de tijd om is.