Banner Saga 3
Banner Saga 3 is het laatste dramatische hoofdstuk van de verhalende RPG-serie die meer dan twintig prijzen heeft gewonnen en voor vier BAFTA-awards is genomineerd. De ondergang van de wereld duurt nog altijd voort. Wie kun je vertrouwen? Hoe bescherm je je bondgenoten en welke keuzes maak je als de duisternis steeds dichterbij komt?
Ervaar de Banner Saga zoals nooit tevoren. In dit prachtige handgetekende slot van de trilogie zet een allesoverheersende duistere macht je wereld op zijn kop.