Baobabs Mausoleum Ep.1: Ovnifagos Don't Eat Flamingos
Het dorp Flamingo's Creek is een plaats die elke 25 jaar verschijnt in Albatross Road, een wijk die alleen in nachtmerries voorkomt.
Ontdek Baobabs Mausoleum, een point-and-click-avontuur in JRPG-stijl dat je nooit zult vergeten. Had ik al gezegd dat Watracio een vampier-aubergine is?