Base Jump Wing Suit Flying
Base Jump Wing Suit Flying stelt je in staat deel te nemen aan geweldige en spannende extreme sporten. Gebruik een wingsuit om in meerdere coole omgevingen te springen en te vliegen en je hoogste scores te verbeteren! Dit is een geheel nieuwe soort arcade-vliegervaring!