Batman: The Enemy Within
In dit laatste deel van de bekroonde studio achter Batman - The Telltale Series wordt Bruce Wayne en Batman allebei een gevaarlijke nieuwe rol opgedrongen. De Riddler is teruggekeerd om Gotham City te terroriseren, maar zijn gruwelijke raadsels zijn slechts een voorbode van een nog grotere crisis. Door de komst van een meedogenloze federale agent en de terugkeer van de Joker in wording moet Batman ongemakkelijke allianties sluiten, terwijl Bruce Wayne een reeks riskante leugens in stand probeert te houden. Wie van Batmans nieuwe bondgenoten ben jij bereid te vertrouwen? En hoe ver zul je Bruce de duisternis in laten gaan?
Bevat alle vijf de episodes van deze nieuwe serie van de bekroonde studio Telltale Games.