Battle Axe is een arcade, top-down hack & slash met hoogwaardige beelden gecreëerd door de ervaren pixelartiest Henk Nieborg, spelmechanismen passend bij de vorm en muziek van de legendarische VGM-componist Manami Matsumae – retrogamers verheugt u!
Final Vendetta is een hardhandige beat 'em up vol actie voor 1 of 2 spelers in de trant van klassieke arcadetitels. Met verbluffende pixel art en een dreunende soundtrack met exclusieve nummers van Utah Saints! Knok met slechte kerels en stoere meiden terwijl je je door gevaarlijke omgevingen vecht.